مجله سلامت

پیشگیری از بیماریها، درمان های خانگی، طب سنتی

مجله سلامت

پیشگیری از بیماریها، درمان های خانگی، طب سنتی

ماسک ضد پیری!

ماسک آلوورا و خیار یکی از انواع ماسک صورت است که فواید زیادی برای پوست دارد. یکی از این فواید رفع چین و چروک صورت است. پیشنهاد می کنیم از روی دستور العمل زیر حتما این ماسک را در منزل تهیه کرده و از خواص ان استفاده کنید. این ماسک آلوورا ، از خیار ، آلوورا ، گل رز و لیمو تشکیل شده است.



ادامه مطلب ...

روش سنتی درمان سوء هاضمه

امروزه و با صنعتی شدن زندگی انسانها عارضه سوءهاضمه که نوعی اختلال در عملکرد معده می باشد به وفور در افراد مختلف دیده می شود.اگر از این عارضه رنج می برید و به دنبال راهکار های ساده و طبیعی برای درمان سوءهاضمه هستید پیشنهاد می شود با ما در این مطلب از سایت طب فارسی همراه باشید.



 

درمان سوءهاضمه  ادامه مطلب ...

اغلب افراد در فصول سرد سال  از سرفه های مکرر و گاها چرکی ناراضی هستند. سرفه عوامل مختلف دارد .درمان سرفه به راحتی  در منزل و با رعایت برخی نکات و استفاده از بعضی گیاهان دارویی امکان پذیر است . پیشنهاد می شود برای درمان سرفه خود این مطلب از سایت طب فارسی را به دقت بخوانید.



درمان سرفه  ادامه مطلب ...

علائم وعوارض کمبود ویتامین آ

ویتامین آ از منابع حیوانی در کبد شیر، کره، زرده تخم مرغ ، ماهی های چرب گوشت و روغن کبد بعضی ماهی ها (مورو) یافت می شود. این ویتامین به صورت کاروتن ( نوع بتا) در روغن پالم ، سبزیهای تازه ، فلفل سبز، کدوتنبل، هویج ، کاهو، کلم ، اسفناج و میوه ها یافت می شود. عوارض ناشی از کمبود این ویتامین بسیار است که گروهی هنوز شناخته نشده و درمواقع بروز با تجویز این ویتامین برطرف می شود.



ویتامین آ 

ادامه مطلب ...

4 علت مهم ایجاد پوکی استخوان

پوکی استخوان از هر دو زن بالای ۵۰ سال، یک نفر را درگیر شکستگی می کند. با این حال استراتژی های ساده برای کمک به پیشگیری از این بیماری دردناک و ناتوان کننده وجود دارد.



  ادامه مطلب ...