مجله سلامت

پیشگیری از بیماریها، درمان های خانگی، طب سنتی

مجله سلامت

پیشگیری از بیماریها، درمان های خانگی، طب سنتی

ورزش برای لاغری شکم و پهلو

آموزش ۵ ورزش برای لاغری شکم و پهلو موضوع این بخش از سایت پزشکی دکتر طب است. با انجام دادن مداوم این ۵ ورزش بزودی از شر چربی های اضافی شکم و پهلویتان راحت شده و به وزن نرمال خود می رسید.



ورزش برای لاغری شکم و پهلو



 
ادامه مطلب ...

آشنایی با 5 نوشیدنی چربی سوز

نوشیدنی های لاغر کننده باید با دقت تهیه و مصرف شوند چراکه هر اشتباهی در تهیه این نوشیدنی ها میتواند نتیجه کار را عکس کند.

خیلی از آدمها فقط به چیزهایی که میخورن توجه میکنن و یادشون میره که نوشیدنی ها هم میتونن سالم و ناسالم، چاق کننده یا لاغر کننده باشن. این طرز نگاه اشتباهه، مخصوصا برای کسانی که شدیدا دلشون میخواد وزن کم کنن. خب، برای همین هست که ما اینجور مطلبها رو براتون تهیه میکنیم، برای اطلاع رسانی و یادآوری مراقبت از سلامتیتون.





  ادامه مطلب ...

آشنایی با راه فرار زنان از پوکی استخوان

پوکی استخوان یکی از بیماری‌های رایج در خانم‌ها است. این بیماری به عوامل مختلفی از جمله جنسیت، سن و نژاد افراد بستگی دارد. هرچه سن بالاتر رود احتمال مبتلا به این بیماری بیشتر می‌شود همچنین افراد سفید پوست و آسیایی بیشتر در معرض ابتلا به این بیماری قرار دارند.

ریسک شکستگی به دلیل پوکی استخوان در افراد بالای ۵۰ سال شایع‌تر است و همچنین پوکی استخوان در خانم‌ها ۴۰ درصد و در آقایان ۱۲ درصد است.





ادامه مطلب ...

ورزش در خانه به همراه آموزش حرکات

برای ورزش در خانه جمعاً هفت دقیقه وقت لازم است و کسانی که این تمرینها را اجرا کنند علاوه بر آنکه سلامت و نشاط خود را به وجه احسن بازخواهند یافت از شادابی و تناسب اندام و تقویت قوای عمومی نیز بهره کافی خواهند گرفت.در این مطلب از مجله پزشکی دکتر طب برایتان از  نحوه ورزش در خانه میگوییم.

 


 

ادامه مطلب ...

پیشگیری از آلزایمر با این خوراکی ها

بیماری آلزایمر را میتوان به راحتی مقدار آن را کم و همچنین میتوان با خوردن این میوه ها پیشگیری کرد و لازم است بدانید که بیماری آلزایمر بیشتر در زمان پیری سراغ شما می آید. سایت رسمی دکتر طب  این مبحث پزشکی را در اختیار شما قرار میدهد


بیماری آلزایمر



ادامه مطلب ...